Registrace

Registrací souhlasím s obchodními podmínkami SVČ Lužánky.

Děkujeme!

Na Vaši adresu jmenouzivatele@poskytovatel.cz byl zaslán potvrzovací email.

Otevřete potvrzovací e-mail a dokončete registraci.

Nevíte si rady?
Zde najdete nápovědu.

Vítejte!

Vaše registrace byla úspěšně dokončena. Výborně! Teď byste si měli zkontrolovat nastavení soukromí a doplnit údaje do profilu. Ok

Nové heslo

Hotovo!

Změna hesla byla úspěšně dokončena
Napište nám
Máte dotaz nebo připomínku?
Využijte náš kontaktní formulář nebo pište na email dotazy@luzanky.cz.
V nutných případech nás můžete kontaktovat na tel. 734 152 858.

(S dotazy ohledně konkrétní aktivity doporučujeme obrátit se přímo na vedoucího či administrativní kontakt - kontaktní údaje najdete na stránce aktivity.)
*
povinné
*
povinné
*
povinné
Zpět

Kurzy a vzdělávání

Další info
Kurzy a vzdělávání

V Lužánkách nabízíme pestrou nabídku vzdělávání pedagogů, kterou lze využít i v rámci projektu Šablony II.
Kompletní seznam kurzů najdete na sablony.luzanky.cz.
V rámci projektu je také možné se zapojit i v jiných oblastech (vzájemná spolupráce pedagogů, tandemové vzdělávání,...).
Těšíme se na spolupráci!

PREZENČNÍ - 09 - Rozvoj zrakového a prostorového vnímání, základních matematických představ u dítěte

Lektor: Mgr. Jiřina Bednářová

věk 18+
místoNOSRETI, Křenová 409/52, 602 00 Brno
termín
06.10.2021 8:30 - 16:00
(více..)
cena 1 950 Kč
(Pokud potřebujete vystavit fakturu, neplaťte uvedenou částku, ale zašlete fakturační údaje na adresu klokanovykurzy@luzanky.cz.)
cena zahrnuje Tištěné materiály ke kurzu a drobné občerstvení
volná místa 22 (z 22)
číslo akreditace
Tento kurz je akreditován MŠMT
MSMT- 21385/2020-3-544
Akreditovaný
Kurz je akreditován MŠMT.

Pokud potřebujete vystavit fakturu, neplaťte uvedenou částku, ale zašlete fakturační údaje na adresu .

Rozsah kurzu: 8 vyučovacích hodin (1 x 8), seminář s názornými ukázkami, forma prezenční

Prezence od 8:30 hodin, začátek od 9 do 16 hodin.

Místo konání: NOSRETI, Křenová 409/52, 602 00 Brno

Každý den je přestávka na oběd. Na místě bude zajištěno drobné občerstvení. Oběd si zajistí každý sám.

Seminář se bude konat po přihlášení minimálně 13 účastníků. Přihlášení je možné do 30.9.2021 včetně.

Pro závazné přihlášení je potřeba uhradit celou částku kurzu. Po vyplnění přihlášky je potřeba buď provést úhradu na základě zaslaných údajů v potvrzovacím e-mailu, nebo si nechat co nejdříve vystavit fakturu na organizaci a platbu co nejdříve po přihlášení zajistit.

Storno poplatek činí při odhlášení 4 až 10 dnů před zahájením kurzu 40% z ceny kurzu, při odhlášení 3 a méně dnů před zahájením kurzu 80% z ceny kurzu.
V případě neúčasti je potřeba se z kurzu odhlásit i v případě, kdy není uhrazena platba za kurz!

Cílová skupina: Kurz je určen pro pedagogické pracovníky (učitele MŠ, učitele 1. stupně ZŠ, speciální pedagogy, pedagogické pracovníky školních poradenských pracovišť, učitele speciálních škol, výchovné poradce, asistenty pedagoga, psychology).

Kurz je možné absolvovat v rámci "Šablon pro MŠ II.", 2.I/6 Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP (Matematická pregramotnost).

Obsah kurzu je zaměřen na možnosti stimulace v oblastech důležitých pro rozvoj matematické pregramotnosti, ale nejen té. Zabývá se i vztahem k dalším pregramotnostem, uvědoměním si, že oblasti rozvoje potřebné pro matematiku mají zároveň vliv i na další školní dovednosti jako je např. čtení, psaní; globálně rozvoj každé oblasti rozvíjí vnímání a myšlení dítěte, jednotlivé schopnosti a dovednosti se vzájemně prolínají a ovlivňují.

Kurz je koncipován jako součást uceleného vzdělávacího bloku, jehož základem je kurz DIAGNOSTIKA A ROZVOJ SCHOPNOSTÍ DÍTĚTE PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU.

Předchozí absolvování kurzu Diagnostika a rozvoj schopností dítěte předškolního věku není podmínkou.
Seminář Rozvoj řeči, fonologického uvědomování lze absolvovat zájemci o téma jako samostatný seminář.

Obsah kurzu:
ÚVOD
- matematická pregramotnost, specifika v jednotlivých oblastech vývoje
- vztah matematické, čtenářské a dalších pregramotností a gramotností
- potřeba komplexního, uceleného pohledu na dítě, propojenost a - podmíněnost schopností a dovedností každého dítěte
ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ A VIZUOMOTORICKÁ KOORDINACE
PROSTOROVÁ ORIENTACE
ORIENTACE V ČASE
ŘEČ
ZÁKLADNÍ MATEMATICKÉ PŘEDSTAVY


Získané kompetence:
- Účastník umí získávat a využívat údaje o schopnostech a dovednostech dítěte v oblasti zrakového vnímání, orientace v prostoru a čase, matematických představ pozorováním i přímou prací s využitím konkrétních pomůcek.
- Účastník se orientuje ve sledovaných oblastech, zná základní principy jejich vývojových posloupností, při stimulaci dokáže stanovit posloupnost podnětů a činností od jednodušších po obtížnější v závislosti na přirozených vývojových fázích dané oblasti
- Účastník je schopen při práci s dítětem přizpůsobit volbu materiálu a instrukce podle kompetencí, které dítě zvládá či nezvládá, volí vhodné činnosti a možnosti intervence u dětí, kde vývoj v oblasti neodpovídá věku

Vzdělávací cíl:
Cílem programu je blíže seznámit pedagogy s vhodnou stimulací zrakového vnímání, orientace v prostoru a čase, matematických představ u předškolního dítěte. Důraz při stimulaci v jednotlivých oblastech je kladen na posloupnost v řazení podnětů od jednodušších po složitější tak, jak se daná schopnost, dovednost rozvíjí, resp. dítě k ní obvykle dozraje v určitém věku, věkovém rozmezí. Nedílnou součástí je seznámení pedagogů s vlivem dané oblasti na získávání školních dovedností, zejména na zvládání trivia i na případné potíže, které mohou vznikat vlivem oslabení v oblasti.
Pedagogové budou seznámeni s materiály, které mohou tvořit základní vodítko při řazení a hledání dalších námětů činností v dané oblasti. Součástí kurzu je výměna nápadů, zkušeností, odkazu na materiály, příklady dobré praxe.