Registrace

Registrací souhlasím s obchodními podmínkami SVČ Lužánky.

Děkujeme!

Na Vaši adresu jmenouzivatele@poskytovatel.cz byl zaslán potvrzovací email.

Otevřete potvrzovací e-mail a dokončete registraci.

Nevíte si rady?
Zde najdete nápovědu.

Vítejte!

Vaše registrace byla úspěšně dokončena. Výborně! Teď byste si měli zkontrolovat nastavení soukromí a doplnit údaje do profilu. Ok

Nové heslo

Hotovo!

Změna hesla byla úspěšně dokončena
Napište nám
Máte dotaz nebo připomínku?
Využijte náš kontaktní formulář nebo pište na email dotazy@luzanky.cz.
V nutných případech nás můžete kontaktovat na tel. 734 152 858.

(S dotazy ohledně konkrétní aktivity doporučujeme obrátit se přímo na vedoucího či administrativní kontakt - kontaktní údaje najdete na stránce aktivity.)
*
povinné
*
povinné
*
povinné

Kurzy a vzdělávání - archiv

Webinář IX - Školní zralost a zápis do školy (on-line)

Lektor: Mgr. Jiřina Bednářová

věk 18+
místoOn-line
termín
04.3.2021 8:30 - 16:00
(více..)
cena 1 250 Kč
(Pokud potřebujete vystavit fakturu, neplaťte uvedenou částku, ale zašlete fakturační údaje na adresu klokanovykurzy@luzanky.cz.)
cena zahrnuje Webinář 8 vyučovacích hodin, Osvědčení zaslané formou Pdf, cena je z důvodu pořádání webináře ponížena
volná místa 1 (z 22)
číslo akreditace
Tento kurz je akreditován MŠMT
MSMT- 21385/2020-3-544
Akreditovaný
Kurz je akreditován MŠMT.

Pokud potřebujete vystavit fakturu, neplaťte uvedenou částku, ale zašlete fakturační údaje na adresu .

Rozsah kurzu: 8 vyučovacích hodin, on-line seminář s názornými ukázkami, formou webináře

Přihlášení a prezence: od 8.15 hodin

Den je rozdělen do 4 bloků:
I. blok 8:30 – 10:00
II. blok 10:30 – 12:00
III. blok 13:00 – 14:30
IV. blok 15:00 – 16:30

Místo konání: On-line

Webinář se bude konat po přihlášení minimálně 11 účastníků. Přihlášení je možné do 2.3.2021 včetně.

Storno poplatek činí při odhlášení 4 až 10 dnů před zahájením kurzu 40% z ceny kurzu, při odhlášení 3 a méně dnů před zahájením kurzu 80% z ceny kurzu.

Důležité informace pro účastníky:
- webinář se bude NAHRÁVAT a budou pořizovány pravidelně print-screeny obrazovky
- online webinář bude probíhat zde na tomto odkazu:
https://meet.google.com/sss-upfb-fsg
- přihlášený účastník dostane odkaz pro přihlášení do svého e-mailu nejpozději jeden den před konáním webináře
- účast bude možná POUZE po předchozím přihlášení a nepřihlášeným náhodným zájemcům bude vstup odepřen a zablokován přes moderátora akce
- připojení bude možné POUZE PŘES POČÍTAČ a s POVOLENÍM KAMERY a mikrofonu po celou dobu webináře (pokud moderátor nebo lektor neurčí jinak)

Cílová skupina: Kurz je určen pro pedagogické pracovníky (učitele MŠ, učitele 1. stupně ZŠ, speciální pedagogy, pedagogické pracovníky školních poradenských pracovišť, učitele speciálních škol, výchovné poradce, asistenty pedagoga, psychology).
Kurz je zaměřen na posouzení a podporu připravenosti, zralosti dítěte na školní docházku, zaměřuje se na prevenci školního neúspěchu.

Obsah kurzu:
- Jak můžeme ovlivnit připravenost dítěte na školu? Jak si v MŠ ověřit školní připravenost dítěte? Jak můžeme předcházet neúspěchu v oblasti čtení, psaní, matematiky na začátku školní docházky? Co může být důvodem selhávání dítěte v začátku školní docházky?
- Školní zralost, školní připravenost
- Zápis do školy, odklad školní docházky – legislativní zakotvení
- Jednotlivé roviny vývoje dítěte vhodné ke sledování při zápisu do ZŠ, depistáž v mateřské škole.
- Tělesný vývoj a zdravotní stav
- Duševní práceschopnost – motivace, pozornost, vůle
- Sociální zralost
- Okrajově se dotýká kurz témat: Řeč, Zraková diferenciace, Prostorová orientace, Orientace v čase, Matematické představy, Fonologické uvědomování (diferenciace, analýza, syntéza), Grafomotorika – posouzení úrovně kresby, pracovních návyků, Nastínění možností následné intervence, stimulace oslabených funkcí

Vzdělávací cíl: Cílem programu je blíže seznámit pedagogy mateřských a základních škol s jednotlivými rovinami vývoje dítěte, které je vhodné sledovat před zahájením školní docházky a při zápisu do školy. Seznamuje s jednotlivými fázemi vývoje předškolního dítěte, s diagnostikou dílčích funkcí jako východiskem stimulace a vytvořením podmínek, které dítě potřebuje při zahájení školní docházky.