Registrace

Účty z předchozí verze webu jsou stále platné

Registrací souhlasím s obchodními podmínkami SVČ Lužánky a se zpracováním osobních údajů podle § 28 odst. 5 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, a podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Děkujeme!

Na Vaši adresu jmenouzivatele@poskytovatel.cz byl zaslán potvrzovací email.

Otevřete potvrzovací e-mail a dokončete registraci.

Nevíte si rady?
Zde najdete nápovědu.

Vítejte!

Vaše registrace byla úspěšně dokončena. Abyste mohli přihlašovat sebe či děti na aktivity, vyplňte prosím do svého profilu jméno, příjmení a telefonní číslo. Co dále? Vyplnit osobní profil Přidat dítě Zobrazit nápovědu

Nové heslo

Hotovo!

Změna hesla byla úspěšně dokončena
Zpět na seznam

Tábory a pobytové akce

Další info
Tábory a pobytové akce

Pokud chcete zažít pořádné letní dobrodružství, vypravte se s námi na pobytový tábor. Každý rok nabízíme kolem 50 pobytových táborů pro děti, mládež i rodiče s dětmi. Od pirátského, přes filmařský až po vesmírný tábor, v letní nabídce SVČ Lužánky si vybere opravdu každý.

Soustředění k Letní divadelní dílně

Přihlásit
věk 12-17 let
místoChotěborky
termín
  • 08.6.2018 7:30 - 10.6.2018 18:00
cena 600 Kč
cena zahrnuje doprava a strava
volná místa 12 (z 15)

Vážení rodiče a milí účastníci,

informace k soustředění na Letní divadelní dílnu Chotěborky 2018.

TERMÍN:

Uskuteční se od 8. 6. do 10. 6. 2018 v Chotěborkách a okolí.


SRAZ - ODJEZD:

V pátek 8. 6. 2018 sraz v 07:30 před hlavní budovou Hlavního nádraží BRNO (pod hodinami).

KONEC + NÁVRAT - PŘÍJEZD:

V neděli 10. 6. 2018 v 15:02 příjezd do Brna (Hl. nádraží)

NUTNÁ VÝBAVA, POVINNÁ PRO KAŽDÉHO ÚČASTNÍKA:

Oblečení a hygienické potřeby dle vlastního uvážení, spacák. Nezapomeňte na dobré boty, pláštěnku, nebo na nepromokavou bundu, plavky dle počasí, ručník, POKRÝVKU HLAVY (nutné!!!!), krém na opalování, sluneční brýle.

Léky, pokud užíváte pravidelně nějaké léky, nezapomeňte si je vzít s sebou a informovat zdravotnici akce Moniku Jelínkovou (viz. zdravotní dokumentace)
Ovládáte-li hru na hudební nástroj, který lze transportovat, rovněž si jej přibalte!


DOKUMENTY, KTERÉ OD VÁS BUDEME VYŽADOVAT:

Kartička zdravotní pojišťovny – originál, nebo kopie.
List účastníka součástí je potvrzení o bezinfekčnosti – odevzdáváte v den odjezdu s datem 8. 6. 2018.

CENA:

600 Kč, zahrnuje cestu a stravování

(Mari a Lucka Králová - které se dopravují samy - mají cenu 250 Kč)