Registrace

Registrací souhlasím s obchodními podmínkami SVČ Lužánky.

Děkujeme!

Na Vaši adresu jmenouzivatele@poskytovatel.cz byl zaslán potvrzovací email.

Otevřete potvrzovací e-mail a dokončete registraci.

Nevíte si rady?
Zde najdete nápovědu.

Vítejte!

Vaše registrace byla úspěšně dokončena. Výborně! Teď byste si měli zkontrolovat nastavení soukromí a doplnit údaje do profilu. Ok

Nové heslo

Hotovo!

Změna hesla byla úspěšně dokončena
Napište nám
Máte dotaz nebo připomínku?
Využijte náš kontaktní formulář nebo pište na email dotazy@luzanky.cz.
V nutných případech nás můžete kontaktovat na tel. 734 152 858.

(S dotazy ohledně konkrétní aktivity doporučujeme obrátit se přímo na vedoucího či administrativní kontakt - kontaktní údaje najdete na stránce aktivity.)
*
povinné
*
povinné
*
povinné
Zpět

Kroužky 2022/2023

Další info
Kroužky

Programování her pro mobilní telefony (Android/Java) - pokročilí

věk 14-34 let
místoSolniční 240/12
termín PO 18:40 - 20:10
zahájení 19. 9. 2022
kategoriePC a technika
- programování
cena 1 300 Kč (pololetí)
volná místa 5 (z 10)

Cílem kroužku je vytváření jednoduchých her pro mobily s OS Android v jazyce Java.

Jedná se o navazující kroužek na: “Android/Java1/Začátečníci”, jehož znalosti jsou vyžadovány!

Absolvováním si účastníci osvojí: jazyk Java(OOP), objektové datové struktury, kolekce, návrhové vzory, událostmi řízené programování, game-design a rozdělení logiky vs grafiky pro své hry.

Kroužek je zaměřen na rozvoj logického i abstraktního myšlení, řešení vzniklých problémů s herním vývojem (samostatnost při řešení problémů, volba vhodného způsobu(design-patterns, datové-struktury), využívání logických a matematických postupů a následné praktické ověřování správnosti řešení).

Nedílnou součástí kurzu je “hromada” informací z game developmentu (technologie, postupy, herní mechaniky, knihovny atd). Vedoucí kurzu se zabývá herním vývojem přes 9 let a programováním přes 20 let.

Obsah:
= jazyk Java (pokročilé objektové techniky)
= OOP
= = paradigma, objekt vs instance, objektové datové typy, kolekce
= = zapouzdření, abstrakce, dědičnost, více-tvarost
= návrhové vzory a postupy
= = Gang Of Four (singleton, factory, observer, aj)
= knihovna LibGdx
= = (act vs render/table-layout/user-input/graphics/audio)
= = herní smyčka (~game-loop)
= herní design (~aby hra byla zábavná)
= tvorba a rozšiřování 2d herních prototypů, dle výběru: např: formule, invaders, zedník, žáby, tetris, aj. (vychází to cca: 1x hra za 1/2 roku).
= výstupem je kolektivně vytvořená hra spustitelná na mobilu

Předpokladem pro zvládnutí kurzu jsou:
= absolvování/znalosti předchozího kurzu: “Android/Java1/Začátečníci” (talenti, nechť mi napíší email, řeším individuálně)
= snaha vytvářet počítačové hry (“a neutíkat před řešením problémů”)

DŮLEŽITÉ:
= Přihlášení do kroužku probíhá po konzultaci s vedoucím kroužku (emailem / bude vám sděleno heslo k přihlášení)
= Pro komunikaci používáme discord: https://discord.gg/nPfkyjA
(všichni se zájmem o game-development jsou vítáni; sděluji tam novinky a sdílím materiály)

Děkujeme za pochopení.
V případě dotazů k obsahu kroužku kontaktujte prosím vedoucího kurzu: Jan Šmíd ().

Otázky a odpovědi:
#snaha vytvářet počítačové hry?
= zájem o hraní her a sdílení znalostí
= zájem, jak jsou jednotlivé “herní mechaniky” uvnitř hry vytvořeny a spojeny do sebe
= pokusy o vytvoření libovolné hry (klidně na papír, plusem je něco co funguje)

#neutíkat před řešením problémů?
= když mě něco zajímá a baví, měl bych mít snahu se dozvědět víc a zlepšovat se
= když mám spočítat obvod čtverce a nevím jak, můj 1. krok je google a wikipedia!
(zmiňuji to z důvodu, že na začátku může být velké nadšení, které je následováno zklamáním, že to je komplikované a vyústí to v absenci. právě toto neobsazené místo může být vhodné pro někoho, kdo neutíká před řešením problémů)


Kontakty