Registrace

Registrací souhlasím s obchodními podmínkami SVČ Lužánky.

Děkujeme!

Na Vaši adresu jmenouzivatele@poskytovatel.cz byl zaslán potvrzovací email.

Otevřete potvrzovací e-mail a dokončete registraci.

Nevíte si rady?
Zde najdete nápovědu.

Vítejte!

Vaše registrace byla úspěšně dokončena. Výborně! Teď byste si měli zkontrolovat nastavení soukromí a doplnit údaje do profilu. Ok

Nové heslo

Hotovo!

Změna hesla byla úspěšně dokončena
Zpět

Kroužky 2019/2020

Další info
Kroužky

Přihlašování do kroužků na školní rok 2019/2020 začíná
1. června 2019.

Cvičení Pilates

Přihlásit
věk 18-99 let
místoLidická - Brno-střed
místnostÁšram
termín ST 07:30 - 08:45
zahájení 25. 9. 2019
kategorieJóga a zdraví
- Jóga
cena 1 400 Kč (pololetí)
upřesnění cenyDospělí pracující platí 1400 Kč (2800 Kč), 900 Kč (1800 Kč) pak ti, co pobírají starobní nebo invalidní důchod, 1000 Kč (2000 Kč) děti do 18 let.
volná místa 10 (z 18)

Pilates bude i v následujícím školním roce probíhat na Lidické v Lužánkách, nikoliv však v ášramu, ale ve velkém sálu - hned za recepcí u vchodu budovy.


Pilates metoda je účinná pro udržování tělesné kondice v jakémkoliv věku. Slouží k odstraňování svalových dysbalancí plynoucích ze špatného držení těla (kulatá záda, zvýšená lordóza, zkrácené a oslabené svaly aj.). Charakteristický je důraz na přesnost provedení jednotlivých dílčích pohybů každého cviku s koncentrací na dech.Tato metoda vychází z poznatku, že vitální síla je v centru těla - jestliže máme
dokonalý centrální pletenec, tzv. powerhouse, minimalizujeme vznik bolesti páteře.

Při cvičení dochází k aktivaci pánevního dna (oslabení nebo disharmonie svalů pánevního dna vede k bolestivým projevům v poměrně odlehlých částech těla – např. bolesti zad a hlavy, mrtvění do rukou apod.) a svalového systému uloženého hluboko podél páteře.

Základem je nácvik specifického dechového a pevného pohybového vzorce Pilates – kontrolované pohyby vycházející ze středu těla a aktivují pak celé tělo s důrazem na správné dýchání vycházející z centra síly.

Skupina sestává z části ze začátečníků a část je již mírně pokročilá. U části mírně pokročilých cvičenek je cíleně dodržovat precizní přístup. U nových cvičenek je kladen důraz na postupné přijetí a utřídění pravidel a vstřebání zásad - cvičící si nejprve osvojí základní soubor cviků a naučí se přesné, kontrolované a plynulé provádění cviků.


Kontakty